RETUR & SCHIMBURI
Produsele Zippo sunt produse cu calitate și integritate. Dacă simțiți nevoia să returnați sau să schimbați un articol pe care l-ați achiziționat de pe acest site pe baza instrucțiunilor de mai jos, vă vom procesa cu plăcere returnarea în termen de 14 zile de la data primirii produsului.
Marfa deteriorată prin abuz, utilizare greșită, uzură normală sau lipsă de îngrijire rezonabilă nu este acoperită de garanția producătorului și nu poate fi returnată în niciun moment după cumpărare.
Dacă ați achiziționat produsul dvs. Zippo de la un distribuitor autorizat Zippo, contactați acel comerciant pentru detalii despre politica sa de returnare. Zippo nu acceptă retururi pentru mărfurile achiziționate prin locații de vânzare cu amănuntul.
Mărfurile returnate pentru credit trebuie să fie în stare nouă, nefolosită. Pentru a returna produsul pentru credit sau schimb, includeți o copie a bonului de livrare inclusă în expediere și motivul returnării. Dacă nu aveți nota de livrare inițială, includeți numărul comenzii, numele, adresa, telefonul și e-mailul, astfel încât să vă putem contacta pentru orice problemă care ar putea apărea.
Adresa de retur:
Str Electronicii, 3-5,Sector 2, Bucuresti
RAMBURSARI
La primirea produselor, rambursările vor fi procesate la forma de plată utilizată la comanda inițială.
Rambursările vor include numai produsul și valoarea TVA.
Rambursari Card de credit
Pentru rambursări cu cardul de credit, permiteți până la două cicluri de facturare pentru ca creditul să apară pe extrasul dvs.
RETURNAREA MARFA DEFECTA
Pentru a returna un produs defect, urmați instrucțiunile din Instrucțiuni de reparare a produselor Zippo.
NOTE IMPORTANTE
Trebuie să includeți o adresă de retur. Pentru siguranța angajaților noștri, orice pachet primit fără o adresă de retur în exteriorul pachetului va fi distrus, iar Zippo nu va înlocui conținutul pachetului. Mulțumim pentru cooperare.