Instrucțiuni de anulare

Dreptul la Anulare

Aveți dreptul de a anula această comandă în termen de 14 zile fără a furniza niciun motiv. Perioada de anulare va expira după 14 zile din ziua în care dvs. sau un terț, altul decât transportatorul și indicat de dvs., dobândește posesia fizică a ultimului bun.

Pentru a vă exercita dreptul de anulare, trebuie să ne informați (Zippo România, Str Electronicii, 3-5, Sector 2, Bucuresti, contactați-ne la Telefon: 004 021 242 0086) sau să completați formularul de contact al deciziei dumneavoastră de a anula această comandă printr-o declarație clară (de exemplu o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail). ). Puteți utiliza formatul de anulare a modelului** de mai jos, dar nu este obligatoriu.

Pentru a respecta termenul limită de anulare, este suficient să trimiteți comunicarea dumneavoastră privind exercitarea dreptului de anulare înainte de expirarea perioadei de anulare.

 

Efectele anulării

Dacă anulați această comandă, vă vom rambursa toate plățile primite de la dvs., inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care apar dacă ați ales un alt tip de livrare decât livrarea, altul decât cel mai puțin costisitor tip de livrare standard oferit de noi), fără întârzieri nejustificate și în orice caz nu mai târziu de 14 zile de la ziua în care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.

Vom efectua rambursarea folosind același mijloc de plată pe care l-ați folosit pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel; în orice caz, nu veți suporta taxe ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem reține rambursarea până când primim bunurile înapoi sau până când ați furnizat dovezi că ați trimis înapoi bunurile, oricare dintre acestea este mai devreme.

Veți trimite înapoi bunurile sau le veți preda la (numele complet și adresa companiei aici), fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la ziua în care ne comunicați anularea comenzii. Termenul limită este respectat dacă trimiteți înapoi bunurile au expirat 14 zile. Va trebui să suportați costul direct al returnării bunurilor. Răspundeți doar pentru orice scădere a valorii mărfurilor rezultată din manipularea diferită de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor.

Dreptul de anulare nu există pentru următoarea comandă:

 * Comenzi pentru livrarea de bunuri care sunt efectuate la specificațiile consumatorului sau sunt personalizate în mod clar.

 

**Model de formular de anulare

Dacă doriți să anulați comanda, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa de mai jos sau să trimiteți un e-mail la comenzi@lizar.ro sau utilizați formularul de contact și includeți următoarele informații:

NUMELE SI ADRESA COMPANIEI AICI

— Eu/Noi(*) notificăm prin prezenta că eu/Noi(*) anulez comanda mea/noastre (*) pentru următoarele bunuri (*)/pentru furnizarea următorului serviciu(*)

— Comandat pe (*) / primit pe (*)

— Numele clientuliu

— Adresa clientului

— Semnatura (numai dacă acest lucru pentru este notificat pe hârtie)

— Data

(*) Ștergeți după caz

 

3-5 Electronicii Street, District 2

Bucharest, Romania

Phone/fax: (+40) 21 242 00 86