VÂNZĂRI SITE DE LICITAȚIE

POLITICI PENTRU VÂNZĂRI PE SITE-URI WEB DE LICITĂȚIE A SOCIETĂȚII DE PRODUCȚIE ZIPPO

Zippo Manufacturing Company (ZMC) controlează în mod regulat site-urile de licitații pe internet cu privire la vânzările produselor sale și are autoritatea legală de a opri anumite vânzări de produse în Statele Unite și în alte câteva țări în următoarele trei circumstanțe: 

  • Vânzări de produse contrafăcute; sau vânzarea de produse care nu provin de la ZMC sub numele „ZIPPO” sau alte mărci comerciale deținute de ZMC, sau utilizarea unui nume sau a unei mărci comerciale care generează confuzie similară cu Zippo;
  • Vânzări de brichete de la producători terți care au înregistrat forma brichetei Zippo Windproof; sau, 
  • Vânzări de brichete Zippo care au fost decorate fără acordul scris al ZMC; 

Fiecare dintre cele de mai sus de către un vânzător în scopuri comerciale constituie o încălcare a mărcii comerciale în conformitate cu legislația S.U.A. în multe țări și poate duce la acțiunile întreprinse pentru apărarea drepturilor sale legale de către ZMC.

Oricare dintre încălcările de mai sus sunt susceptibile de a determina consumatorii să fie înșelați, făcându-le să creadă că astfel de produse sunt autorizate, aprobate sau asociate în alt mod cu Zippo Manufacturing Company. Întrucât mulți clienți ai produselor Zippo sunt colecționari, ZMC trebuie, de asemenea, să își exercite drepturile în temeiul legilor privind mărcile comerciale în protecția acestor consumatori/colecționari care au un interes legitim ca produsele pe care le-au achiziționat să fie produse Zippo autentice, de asemenea, în ceea ce privește forma și decorarea. .

Explicații suplimentare pentru fiecare dintre cele trei motive de acțiune în justiție de mai sus sunt prezentate mai jos. 

 

I. SOCIETATEA ȘI DREPTURILE SALE DE MARCĂ

ZMC, producătorul brichetelor de renume mondial care sunt vândute sub marca comercială ZIPPO, are numeroase înregistrări de mărci comerciale pentru marca comercială ZIPPO.

ZMC consideră, de asemenea, forma deosebită a brichetei sale rezistente la vânt, cu multele sale caracteristici arcuate (înclinate) ca o marcă comercială și a obținut protecție prin înregistrarea mărcii în SUA și în multe alte țări.

ZMC a fost fondată în SUA în 1932 și a folosit în mod continuu marca comercială ZIPPO de la acea dată. ZMC a vândut activ brichete marca ZIPPO și alte produse înregistrate în SUA și în peste 160 de țări de mulți ani și continuă să vândă aceste produse în SUA și în întreaga lume. Bricheta rezistentă la vânt Zippo a fost descrisă ca o icoană de design a secolului XX; iar marca Zippo este considerată una dintre mărcile celebre din lume.

 

II. AUTORITATEA JURIDICĂ DE A INTERZICE VÂNZĂRILE

1. Vânzări de produse contrafăcute; utilizarea abuzivă a mărcilor comerciale și a drepturilor de autor Zippo. Mărcile comerciale sunt folosite pentru a identifica bunurile și serviciile și pentru a le distinge de altele. Mărcile Zippo includ faimosul nume de marcă ZIPPO în diferite modele și formate și alte nume și mărci, cum ar fi forma brichetei Zippo rezistente la vânt și Logo-ul Flame, care sunt folosite ca mărci comerciale pentru a identifica brichetele și alte bunuri ca fiind originare de la ZMC . Folosirea, fără autorizare, a unei mărci comerciale, care este în mod substanțial identică cu o marcă înregistrată valabil pentru astfel de produse, sau care nu poate fi distinsă în aspectele ei esențiale de o astfel de marcă pentru identificarea produselor care nu provin din ZMC, constituie contrafacere. Contrafacerea este o încălcare gravă a legii mărcilor comerciale și poate face obiectul unor sancțiuni penale.

Încadrarea sau legarea la orice site web Zippo sau utilizarea oricăror fotografii, mărci comerciale, modele sau texte conținute în acesta, fără acordul expres scris al ZMC, reprezintă, de asemenea, o încălcare a drepturilor de autor și a drepturilor de marcă comercială ale ZMC.

„Spam cu cuvinte cheie” este un alt exemplu de utilizare greșită a mărcilor comerciale. Spam-ul cu cuvinte cheie este o tehnică de optimizare a motoarelor de căutare care folosește, adesea o metaetichetă, marca comercială/numele mărcii unui alt produs, în efortul de a redirecționa clienții către propria ofertă de produse și reprezintă o încălcare a drepturilor proprietarului mărcii comerciale.

2. Vânzări ale altor mărci de brichete care au forma brichetei antivânt Zippo.

După cum sa menționat mai sus, ZMC are o înregistrare a mărcii în SUA și în multe alte țări, care protejează forma deosebit de distinctă a brichetei sale rezistente la vânt, cu vârful arcuit caracteristic ("Shape Mark"), nu se limitează la nicio dimensiune anume.

ZMC ia măsuri împotriva produselor care au o formă substanțial identică cu cea protejată cu Shape Mark, inclusiv partea superioară arcuită caracteristică.

3. Modificarea, decorarea, gravarea neautorizată a brichetelor Zippo și vânzările de brichete Zippo care au fost gravate, decorate sau modificate în alt mod fără acordul ZMC încalcă drepturile sale de marcă comercială. Mai exact, modificarea, decorarea, gravarea și vânzarea brichetelor Zippo, folosind imagini și modele care nu au fost autorizate de ZMC, încalcă direct drepturile de marcă ale Zippo. În plus, utilizarea numelui ZIPPO și a celebrei forme înregistrate de brichetă Zippo în listele site-urilor de licitații, inclusiv cele pentru care aceste produse oferite sunt autorizate, aprobate, în alt mod asociate cu ZMC. Ei nu sunt. Modificarea neautorizată a decorațiunii unei brichete rezistente la vânt Zippo a făcut ca aceasta să nu mai fie autentică.

În plus, decorarea brichetelor Zippo cu imagini și modele neaprobate de ZMC este de natură să păteze reputația mărcii ZIPPO care de aproximativ optzeci de ani a fost percepută ca o icoană All-American. Marca Zippo este asociată cu imaginile pe care ZMC le selectează și le fixează la discreția sa. ZMC le datorează clienților săi și numeroșii colecționari ai brichetelor sale Zippo rezistente la vânt asigurarea integrității și autenticității modelelor și decorațiunilor de pe o brichetă rezistentă la vânt Zippo.

Din oricare dintre motivele de mai sus, ZMC va cere vânzătorului comercial al unor astfel de produse să înceteze și să renunțe la toate aceste activități fără nicio întârziere. În cazul în care un astfel de vânzător nu se conformează, ZMC va lua orice măsură legală adecvată pentru a-și asigura drepturile legale.